شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

چراغ جادو

حسان

+ درنگ 60 ثانيه‌اى | وبلاگ گروهى شبه مينى مال http://60s.ir
حسان
90/2/1
حسان
ان‌شاءالله تصميم داريم با كمک شما دوستان و بزرگواران، وبلاگى گروهى با موضوعات متنوع فرهنگى، اجتماعى، اخلاقى و... راه‌اندازى كنيم كه يادداشت‌هاى آن گويا، روان، مفيد و كوتاه(حداكثر يک دقيقه‌اى) باشد. دو خواهش از همه شما عزيزان: 1. كسانى كه آمادگى نوشتن چنين مطالبى را دارند، به بنده خبر دهند. 2. درباره عنوان وبلاگ و محتواى آن پيشنهادهاى‌تان را حتماً همين‌جا يا در وبلاگ بنويسيد.
من شايد بتونم كمكم كنم:)البته اگه نوشته هامو بپسنديد..
*ابرار*
سلام، در خدمتم. البته در حد وسع خودم اگر مقبول افتد. نويسنده خوبي نيستم . يا حق
حسان
متشكرم. نوع نوشته‌هاى‌تان خوب و مفيد است و البته نسبت به اندازه نوشته‌ها بايد ضابطه‌اى تنظيم شود كه همراهان به آن پايبند باشند.
هرچه كوتاه تر بهتر:)(..فعلامن بايد برم با اجازه...بعدا ميام ميخونم.يا علي.
*ابرار*
محتوا رو که جنابعالي خودتون فرموديد در مورد عنوان ويلاگ بايد کمي فکر کنيم
حسان
از بزرگواراني كه اعلام آمادگى كردند، متشكرم. دومين اينترنتى هم براى آن گرفته‌ام (60s.ir) و ان‌شاءالله اگر دوستان همت جمعى كنند ـ همت لزوماً وقت گذاشتن زياد نيست ـ مى‌تواند وبلاگ مفيد و پربارى باشد.
حسان
توضيحى ديگر: در نظر است محتواى وبلاگ عمدتاً با رويكرد فرهنگى، مذهبى و اخلاقى باشد و البته محدوديت خاصى در مورد شيوه نگارش نيست هرچند بايد صوابطى هم تعيين شود. محتواى ادبى، سياسى و مانند آن هم ـ اگر سطحى نباشد ـ مانعى ندارد. طورى باشد كه خواننده با نگاهى گذرا جذب مطلب شود و با خواندن آن سودى حاصل شود. ضمن اين‌كه «كوتاه‌نويسىِ گويا»، خود تمرينى است براى نويسندگانش.
*ابرار*
ممنون از توضيحات .
حسان
و حالا منتظر توضيحات و اظهارات شما هستم. رايانامه‌ام هم جهت دريافت پيشنهادها و طرح‌هاى طولانى‌تر و تفصيلى‌تر در خدمت‌تان است: hesan.ir@gmail.com
شما خودتون چند نمونه از اين جور نوشته ها بزنيد ما بيشتر تر بياد دستمون بايد چيکار کنيم؟
سلام بر همگي. كار خوبي است . انشاء الله موفق باشيد. بنده هم اگر خدا توفيقي دهد در خدمت هستم.
سلام. عنوانش هميني كه گذاشتين خوبه... محتواش هم مي تونه مطالب روزانه، مذهبي، عاطفي، دفاع مقدس، طنز و... باشه و هر نويسنده يك يا چند تا موضوع را به عهده بگيره....
نمي دونم وبلاگ مشترك مورد نظر آقاي مبيني رو ديدين؟ خيلي قوي تو اين زمينه كار ميكنه....
آدرس بدين آقاي محسن
سركار الهام بانو... سلام و تبريك سال نو... خدمت شما:‏http://mobini.blogfa.com/
مثلا يه نمونه از مطالبش:‏ موقع نمازش که مي شد، فرشته چپ و راست، عزا مي گرفتند که چه کنند؛ «إياک نعبد» را جزء حرفهاي خوبش بنويسند يا جزء دروغهايش
سلام و تبريک متقابل ... ممنونم
وبلاگه باز نشد!!
بله باز نشد
برا من باز ميشه. مجدد سعي كنين .... :)
يه نمونه ديگه ش:‏ کودک نفس نفس مي زد: «بابا سلام... فضه گفت بيا» مرد از هوش رفت...
حسان
بله، وبلاگ مبينى وبلاگ خوبى است. البته ما مطالب‌مان مى‌تواند كمى بلندتر از اين شيوه مينى‌مال باشد. وبلاگ دو دقيقه‌اى هم توى همين پارسى‌بلاگ ديده بودم كه آقاى فخرى هم جزو نويسندگانش بود؛ آدرسو عنوانش الآن خاطرم نيست.
سرباز گرامي. اين وبلاگو نمي گن...
حسان
ممنون آقامحسن. خوب است دوستان لينک چنين وبلاگهايى را هم همين‌جا بنويسند تا قبل از شروع كار از تجربه ديگران هم استفاده كنيم.
آقاي حسان مطالبو بايد بفرستيم به يارانامه تون؟
چيتون؟!:))))))))))) چرا همه امروز اينو ميگن؟!:))
يارانامه..نميدونستم جاش بگم ايميل يا جيميل..دي:
:)) ايميل بگو! كه هم جيميل رو شامل ميشه هم ياهو و بقيه رو:دي
حسان
يارانامه نه، رايانامه (يعنى همان ايميل به فارسى). رايانشانى هم مى‌شود: آدرس ايميل
نـــــع..همون يارانامه:))/حالا بالاخره كجا بفرستيم؟
حسان
نه رايانامه را فقط جهت ارسال پيشنهاد و نظرهاى طولانى‌تر نوشتم. ان‌شاءالله پس از جمع‌بندى نظرها، براى هركدام از نويسندگان وبلاگ نام كاربرى تعريف خواهد شد (مثل ساير وب‌لاگهاى گروهى) و هركسى خودش مطالبش را در وبلاگ خواهد نوشت تا مسئول اعمالش هم باشد.
جالب بود! الان ديدم جناب حسان گفتن! جسارت نشه! يكي از دوستامم توي چت گفت جالب بود برام كه تبسمم داره ميگه :)
اوه اوه اين جمله آخريتون خطر ناك بود..من خيلي شوق دارم واسه نوشتن:)....موضوع تقريبا ْآزاد شده بله؟
حسان
تقريباً بله اما دقيقاً نه.
همون تقريبا:)
حسان
نويسندگان يا خطر كرده‌اند يا با خطركردن نويسنده مى‌شوند.
اونكه حاجي اشاره كرد اينه: http://2min.parsiblog.com/
تو توضيحاتشون اينو نوشتن: قول مي ديم چهار تا نکته رو هميشه تو اين وبلاگ رعايت کنيم . 1- طعم شيرين دو دقيقه ، هر روز (هر شب) به روز مي شود . 2- طعم شيرين دو دقيقه ، از همه موضوعات مطلب مي نويسد . 3- خواندن نوشته هاي طعم شيرين دو دقيقه ، حداکثر دو دقيقه طول خواهد کشيد . 4- طعم شيرين دو دقيقه ، هميشه از موضوعات جذاب و جالب مي نويسد .
چقدرم سر قولشون موندن!!!!
واي خيلي جالبه!
حسان
ممنونم آقا محسن.
حسان
بله، ظاهراً از قول اول‌شان چند ماه در ميان عقب افتاده‌اند.
حسان
البته آقاى احسان‌بخش وبلاگ يك دقيقه‌اى هم ايجاد كرده‌اند كه فعاليتى نداشته: http://1min.parsiblog.com
بريم بنويسيم ديگه...كي راه ميفته؟روزي چند تا پست ميخوره؟اشكال نداره مطالبي كه ميزنيم تو پيامرسان يا وبلاگ شخصيمون هم بزنيم؟
حسان
انتظار ما از همراهان اين است كه ان‌شاءالله پابه‌ركاب باشند و پس از شروع فعاليت، هيچ مشغله و گرفتارى (از سفر و ازدواج گرفته تا خداى ناكرده كسالت و بيمارى) آنان را از فعاليت ـ به همان سهم و فرصت ممكن ـ باز ندارد.
حسان
خواهر *تبسم بهار*، جواب س1. ان‌شاءالله به زودى. ج2. بستگى به تعداد نويسندگان و استقبال خوانندگان دارد، البته اگر كف و سقفى براى هركس مشخص شود، بهتر است. ج3. نه چه اشكالى داره.
ممنون:)
سلام. منم هستم.
حسان
خيلى ممنون از لطف‌تان. همچنان منتظر تأمل و فكرتان در اين خصوص و انتقال نتيجه‌اش به بنده هستم. مواردى چون: نام وبلاگ، شيوه كار جمعى(نوشتن هركسى در هر موضوعى يا هر يک يا دو نفر در زمينه خاصى)، برخى شرايط و ضوابط لازم و...
حسان
جناب آقاى فخرى وبلاگ ديگرى هم به سبک كوتاه‌نويسى معرفى كردند: http://inak.parsiblog.com كه ظاهراً از 87 به بعد بروز نشده. طرح خوبى است دوستان ببينند. همان‌طور كه گفته شد در طرح ما اصل بر مفيد و سودمند بودن مطالب در عين كوتاه و گويا نويسى است.
حسان
خاطرات كوتاه حاج آقاى قرائتى هم ـ علاوه بر جذابيت و مفيد بودن محتوايى ـ مى‌تواند الگوى خوبى براى دوستان باشد. حتماً ببينيد: http://www.qaraati.net/show.php?page=khaterat
ببخشيد حتما بايد مطلب از خودمون باشه؟!
حسان
نقل قول و حكايت از ديگران هم بد نيست اما ترجيحاً با پردازشى جديد. مثلاً مى‌توان شعر زيبايى را نوشت و بر آن حاشيه‌اى زد و نكته سودمندى افزود.
حسان
بحمدالله کار شروع شد. از همه دوستان انتظار داريم از نظرهاي سودمندتان بي‌نصيبمان نکنند. و همچنان منتظر اظهارنظر و مشارکت بزرگواراني که برايشان پيام اختصاصي فرستاده‌ام و هنوز پاسخ نداده‌اند! هستم.
در واقع همان وبلاگ است. يکي از امکانات وبلاگ اتصال آن به دومين اينترنتي است و ما هم از همين امکان استفاده کرده و دومين http://60s.ir را برايش اختصاص داده ايم جهت دسترسي راحت تر.
حسان
در خدمتتان هستم سيد بزرگوار. آدرس اتاق خصوصي نويسندگان وبلاگ و عنوان کاربري برايتان ارسال شد.
حسان
بله مشخصات ارسال شد.
حسان
ممنون سيد بزگوار. مطلب خوبي بود.
ساعت دماسنج
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top